Novi Sad
04.04.2023.
17:00 > 14:34
Analiza poslovanja Gradskog saobraćajnog preduzeća "Novi Sad" pokazuje da gradski prevoznik, uprkos velikim subvencijama, posluje sa gubitkom.
  • Dje ge vara

    13.04.2023 10:05
    Lopovluk
    Prevara SNSa sa zabranom zapošljavanja U to vreme je najviše primljeno sendvičara na određeno vreme, da bi posle prestanka zabrane dobili rešenja za stalno.Sad proglašavaju viškom i za svaku godinu dobijaju po 99.000 din. Da bi oslobodili mesto za nove sendvičare.A narod sve to plaća i ćuti.Doće narodu iz dupeta u glavu,ali će kasno biti.
  • Mile

    05.04.2023 09:47
    Vlast
    Cenu prevoza diktira grad već godinama,a onda kuka kako daje subvencije i kako je GSP gubitaš.Karta košta kao pola kila krompira.
  • Mile

    05.04.2023 08:03
    Najveći problem GSP -a su već 30 godina penzioneri. Imaju besplatne karte voze se od pijace do pijace, prave nesnosne gužve po busevima i zbog toga niko ko bi kupio kartu ne želi da ide busom.
  • pape

    05.04.2023 07:42
    Ajme
    Ma to sve zaliti bencom i zapaliti. Zaposlene usranom motkom razjuriti.
  • Sovra

    05.04.2023 07:39
    Vadim GSP za 1 godinu iz bule
    Kad sam radio pre 6 godina bilo oko 1200 zaposlenih. Od toga oko 600 vozača,mehaničari,garaža... nosioca poslova,a 600 birokrata. Problem broj jedan. Javne nabavke i lopovluka problem broj 2. I ne popularno povećanje cene karte minimalno,da prati u procentima minimalni lični dohodak. Zapratite me za još saveta.
  • Zima

    04.04.2023 23:26
    Samo da kazem,pojasnim,djoki iz komunalnog,nije se nista epohalno dogodilo sa smenom direktora,kumova u cistoci,samo mala rokada,jedna desetina koja nije dolazila na posao ,sad dolazi,vecina nista ne radi malo nekim koji nisu preleteli u sns smanjili koeficijent,neki sami napustili koji su radili preko zadruge,krkani i kokani napredovali normalno ni pre ni sad nista ne rade,a plata,tj,akontacija i dalje kasni ali sa 25dana kasni sad 15 dana,eto djoko valjda si nesto od ovog i ti znao samo nisi najbolje shvatio,obidji malo spens,pogledaj bivsu trepezariju,naidji i do higijene raspitaj se ne boli,i ne moj pricas gluposti i hvaliti nesto bezveze trucas ,,,
  • A.r.č.i

    04.04.2023 23:04
    Jedino rešenje je da prestane da se arči.Bio je jedan period zlatnog doba dok nas je vodio Arči od Limana
  • Novosađanin

    04.04.2023 22:33
    Monopol
    Samo u zemlji Srbiji, državne firme monopolisti non stop u gubicima. Non stop subvencije. Svaki izbori novo zapošljavanje uglavnom u kancelarije. Da ne kažem koliko se tek krade ne samo u GSPu već u svim javnim preduzećima.
  • Gari

    04.04.2023 22:19
    Sramota
    Dočekali smo da dvomilionski grad ima bolje organizovan gradski prevoz od Novog Sada, pravdati se el. trotinetima za smanjenje broja putnika samo govori o inteligenciji rukovodstva GSP.
    Jednostavno preterali su sa stranačkim zaposljavljanjem, tas je prevagnuo, više se uzima nego sto se napravi para.
  • Djple

    04.04.2023 22:06
    Ne vozi se na vazduh
    Za 65 dinara po vožnji pravo je cudo kako bilo gde voze jer je kifla 50 dinara, a zvake 70 dinara.
  • D.

    04.04.2023 21:00
    Poenta javnog servisa nije profit, vec usluga, zato se plate isplacuju iz budzeta/poreza.

    Problem nastaje kada nemamo uslugu, kao sada. A ako se desi profit ide u privatne ruke kroz fiktivna knjizenja za usluge koje se nisu desile.

    To je problem, gradjani, nista drugo.
  • Radnik

    04.04.2023 20:48
    I slepac bi znao
    Firma koja ima sve preduslove da savršeno posluje i na zadovoljstvo korisnika usluga i na zadovoljstvo zaposlenih !
    I godinama zbog najblaže rečeno nedomaćinskog i nestručnog rukovođenja dođe u ovakvo stanje !
  • Mičaa

    04.04.2023 20:40
    Js
    Dajte GSP Jedinstvenoj srbiji, da vidite kako se krade. Ni gume na felnam nebi ostale
  • NADA

    04.04.2023 20:35
    Gde su autobusi
    Stvarno će tema biti finansijski izveštaj GRASA?Desetkovali su polaske, Koga su pitali?Bezobrazluk i krađa.A izvedeno bahato,da ni zaposleni na prodaji markica ne smeju ni reč da kažu. Izlazimo iz kuće 20 minuta ranije,pa kad stignemo. Izgleda da za bolje i nismo.
  • Mare

    04.04.2023 20:33
    @Pa
    Hajde ti!
  • CISTAC

    04.04.2023 20:26
    Smanjis za 70% kancelarijske miseve i "kadrove" i svake godine cete imati para za dva nova autobusa bez ikakvih subvencija. Ako ima tamo ko da vam izracuna to,ali izgleda nema jer stalno NAMERNO pravite gubitak da bi sto vuse para isisavali iz budzeta i prali. Tek sad kakv ce vam biti minus sa "redukovanim" "ekonomicnim"redom voznje. Nema,mozgovi za menadzment
  • Ana

    04.04.2023 20:15
    G.S.P. nije za drugo nego da propadne ako nema ko da upravlja tim preduzečem ,ušli su smanjenje polazaka autobusa a nisu bili u stanju napraviti red vožnje i istaknuti po stanicama ,nema svako aplikaciju na telefonu da vidi kada polazi autobus ,ovo ružno vreme ljudi po stanici stoje i čekaju niti znaju koliko dugo da stoje ili da krenu peške,ovde je i gradonačelnik zatajio ipak je to prevoz jednoga grada koji po veličini nije mali.Nakraju da kažem ovo je sramota za Novi Sad .
  • Cene karata

    04.04.2023 20:07
    Drže cene karata godinama ispod svakog minimuma! Gradska mesečna karta oko 2000 din, prigradska 3800,ma dajte! Neće da povećaju cene karata, a nije realno da se mesec dana voziš za te pare. E, pa gospodo draga, povećajte karte na realan iznos pa ćete imati prihode, a ne samo gubitke.
  • G pen

    04.04.2023 19:31
    Nisu im pomogli ni cirilicni displeji, ni projekat pustanja ozbiljne muzike po autobusima... verovatno ima jos bisera sa kojima su se rodje, kumovi i zemare pomagale.
  • Djoka iz komunalnog

    04.04.2023 19:25
    Smena
    Ovo je ubedljivo najgore preduzece i najgori direktor. Do skoro je tako bilo u čistoći. Dolaskom novog direktora sav višak radnika koji nije dolazio na posao ali je primao platu je otpušten pa smo mi počeli dobijati platu daleko pre isplatnog datuma. Sve je do direktora i njegove sposobnosti. Ovaj nije dorastao toj funkciji nikako.
  • Zora

    04.04.2023 18:42
    Lupetanje
    Kako mozes lupetati previse zaposlenih. Nidu imali dovoljno vozaca jer u poslednje dve -tri godine ih je mnogo otislo za Nemacku,moze biti samo previse zaposlenih u "administraciji" i komentar je tacan od citaoca "Nesa" naslov "babe i zabe" slazem se u potpunosti.
  • Pedja

    04.04.2023 18:38
    Sve se to brzo resi
    Za pola godine bih ih srediio, odresene ruke, cesljanje svega i da vidis profit. Monopolisti ne mogu biti gubitas.
    Ovako nek sisaju gradjane kad nikom ne smeta
  • alex

    04.04.2023 18:33
    Mene zanima samo jedna informacija. Od 1.312 zaposlenih radnika u preduzecu, koliko realno ima vozaca/tehnicke sluzbe?
  • VD

    04.04.2023 18:22
    Zauvek
    Zar pored takvog stručnjaka na čelu preduzeća. Cccc...
    Bojim se da njegove privatne firme nisu u minusu, za svoj groš zna da se izbori...
  • Мима

    04.04.2023 18:02
    Губиташи
    Услуга испод сваког минимума, аутобуси у таквом стању, да се питам одакле су их извукли тако кородиране и, распаднуте, нема грејања, нема климе, просто се лоше осећам, када се возим овим чудом. Сваке године су губиташи, али зато им кадар и, те како добро координира....Велика срамота за европски град културе је ГСП!!!!
  • Bora

    04.04.2023 17:52
    Sve se zna
    Ako otpuste sve primljene po partijskoj liniji unazad dve decenije, a ne rade ništa, za godinu dana će poslovati pozitivno.Isto važi i za "Čistoću" koja izmišlja nove obveznike za plaćanje iznošenja smeća, posebno zanatlija.
  • RT

    04.04.2023 17:52
    Za početak, napravite listu svih zaposlenih sa primanjima za prošli mesec.
    Onda na jednu stranu proizvodne radnike (oni koji se bave direktnom „proizvodnjom“ u osnovnoj delatnosti), a na drugu neproizvodne (kancelarijske pacove i one koji ne dolaze na posao). Videćete da je debelo preko 40% neproizvodnih (maltene 1:1), a Evropske norme su 5-8 % neproizvodnih!
    Da bi stvar bila još „lepša“, saberite primanja proizvodnih radnika i onih neproizvodnih.
    Na kraju podelite zbir neproizvodnih sa zborom proizvodnih i videćete za koliko neradnika platu treba da zaradi jedan radnik!
    Istovremeno, to vam je odgovor na pitanje zašto nema radnika (od vozača, vodoinstalatera, mehaničara, bravara… pa preko medicinara i lekara). Ko je lud da radi za sitne novce kada se diplome kupuju i u partije upisuje!
  • ××

    04.04.2023 17:46
    Na mestu naprednjaka bi povecao cene za karte shodno cenama goriva pa da onda seru koliko hoce.
  • Laloš

    04.04.2023 17:36
    Da otpuste partijski kadar,da redukuju krađu goriva i ulja, rezervnih delova, da uvedu profesionalni menadžment (mogu i Norvežani) , da nemilosrdno ganjaju švercere za godinu dana bi plivali u lovi sa monopolom koji imaju. Najgori su kmečavci koji imaju monopol na tako profitabilnom biznisu i to u gradu sa 400 hiljada ljudi.
  • Neša

    04.04.2023 17:27
    Babe i žabe
    Sve go stručnjak pisao izveštaj:
    "Prema ovoj analizi, prihodi u 2022. bili su za 25 odsto viši u odnosu na godinu pre toga. To je ostvareno zahvaljujući uvođenju sistema elektronske naplate, promotivnoj kampanji kupovine pretplatnih karata, pojačanoj kotnroli putnika i kontroli bolovanja zaposlenih. "
    Kako "kontrola bolovanja zaposlenih" utiče na povećanje prihoda?
    Prevashodno sprečiti muljanje sa dobavljačima, što je rak rana svih JP.
    Izvršiti analizu svakog dobavljača, njegovo učešće u nabavci, te njegov godišnji rezultat.
    Takođe ukinuti besplatne vožnje za potrebe mitingaša na vlasti.
  • Miloš

    04.04.2023 17:26
    Veće subvencije
    Uz veće subvencije grada (kao u Beogradu) i racionalizaciju zaposlenih problem se da prevazići, a sve u interesu građana.
  • av

    04.04.2023 17:26
    Hmmm.. da nije mozda u pitanju previse zaposlenih preko stranke i sto stranke izvlace pare na razne nacine iz GSP-a
  • Pa

    04.04.2023 17:24
    Pa
    Kolko ste Drpili do sada para? Ovo je zaista sramota...ali sa ovakvim gradjanima mogu sta hoce i koliko hoce!!! Oce neko da ih zaustavi...?!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna